Over Peresa
Peresa is een dienstverlener op het gebied van HR & Payroll.
Ons dienstenpakket richt zich voornamelijk op het inrichten van de HR & Payrollsoftware, het verzorgen van de salaris- en personeelsadministratie tot het geven van ondersteuning en advies.
Ook voor consultancy, het maken van koppelingen met Arbo- en pensioeninstellingen kan men bij Peresa terecht.
Wat zijn onze speerpunten
Online portaal en Mobiele app
Via medewerkerlogins geef je managers en medewerkers gemakkelijk toegang tot de meest actuele gegevens. Je kunt zelf gemakkelijk instellen welke gegevens ze precies mogen raadplegen.
Directe invoer van mutaties
Via het onlinesysteem is het mogelijk om medewerkers rechtstreeks mutaties te laten invoeren. Je hoeft dus niet meer te werken met aparte urenbriefjes of aanlevering via de mail. Ook kunnen werknemers zelf declaraties indienen. Dit bespaart enorm veel tijd.
Digitaal dossier
Met het gebruik van deze applicatie wordt papieren dossiervorming overbodig. Je kunt documenten van werknemers (zoals arbeidsovereenkomsten, kopie ID of loonbelastingverklaringen) uploaden.
Aan alle hr onderdelen gedacht
Je kunt eenvoudig een uitbreiding doen om met het vastleggen van Verlof en Verzuim aan de slag te gaan. Hiermee hebben ook de medewerkers ten alle tijden inzichtelijk wat het saldo is en wat de status van een aanvraag is.
Functionering en beoordeling
Je kunt eenvoudig functionerings- en beoordelingsgesprekken vastleggen en daarnaast de (vervolg)actiepunten registreren en opvolgen. Je kunt signalen instellen zodat er nooit meer een gesprek vergeten wordt.
Koppelingen
Er zijn diverse koppelingen met pakketten voor bijvoorbeeld financieel, rooster & planning, werving & selectie, accountancy en arbodiensten. Dit zorgt voor een enorme tijdsbesparing aangezien handmatig invoerwerk overbodig wordt.